Parodos
Meniu
Pjūvis Žaislas (Karo vaikai)
CEO & Ceong (study 2)
CEO & Ceong (study 2)
Ian Cheng, 2014
Usb laikmena, video
Tikra evoliucija naujų „judančių atvaizdų“ formų plėtojimo atžvilgiu yra Ian Cheng darbas. 2014 m. sukurtas „CEO & Ceong (etiudas Nr. 2)“ yra gyvas imitavimas ir begalinė trukmė. „CEO & Ceong“ yra gyvas modeliavimas, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka ekosistema. Ekosistemos veikėjai (akmenys, Atakamos druskos lygumos žolės, rėja, alpakų būrys, neaiški figūra) žaidžia begalinį žaidimą, jų įtaka yra be galo daug kartų vertinama ir klasifikuojama neturint stabilių nugalėtojų ar vertinimo kriterijų. I. Cheng kūrinys nėra vaizdo įrašas, jis yra programinė įranga, veikianti kaip išmaniojo telefono programėlė. I. Cheng sukuria specialią programą kiekvienam elementui, tad skirtingi personažai laikosi iš anksto nustatytų elgsenų, taigi modeliavimas vyksta realiu laiku, o jo trukmė yra begalinė. Be to, čia nėra jokių scenarijų, o algoritmai tiesiog visą laiką sąveikauja ir kuria naujas formules, todėl pasakojimo eigos neįmanoma nuspėti iš anksto. Tokiu būdu I. Cheng tiria žmogiškų būtybių bei gyvūnų intelekto raidą ir tai, kaip jie susiję su sudėtingais pokyčiais. Taip pat jis kuria naują, su judančiais vaizdais susijusio intelektualaus meno formą. Apie savo pirmą gyvą modeliavimą I. Cheng sakė: „Menas yra ne šiaip sau vienas iš pasaulio dalykų. Jis yra supratimas, išrastas mūsų, besinaudojančių pasaulio dalykais. Šie kūriniai kyla iš klausimo: ką mes jaučiame, lyg banglente skriedami per chaosą ir netikrumą savo viduje ir išorėje? Šį jausmą galime sukurti per meną.“ (aut. Francesca Ferrarini)
Eksponuota: 10-toji Kauno bienalė, paroda „Networked Encounters Offline“. Kuratorė: Francesca Ferrarini. 2015 09 18–12 31
Scroll to zoom